Inspiration #10

Egy hét alatt szinte az összes fáról lehullott a maradék levél is. Már szinte csak a fenyőfák tartják magukat, de a táj bizony kezd egyre kopárabb lenni. Az ég pedig nem sokat javít ezen az összképen, mivel sajnos egyre többször mutatja meg bajlós, komor, szürke képét. Én tényleg próbáltam valami szépet keresni ebben a ködös, az ősz vége és a tél kezdete közötti átmeneti időszakban, és lássuk be, van egy hangulata, de hamar rájöttem - valószínűleg akkor, mikor elkezdett még az eső is esni rám, fél 5-kor, a sötétségben - hogy ez nem nekem való. Szóval részemről jöhet a hó! :D De addig is azért remélem valahogy kibírom majd, például a hasonlóan szép képek nézegetésével, ami engem rögtön ki tud húzni a lehangolt állapotomból. :)

1. Fashion
Van, hogy nem kell túlgondolni a dolgokat.


2. Beauty
Az a lehelletnyi arany teszi tökéletessé ezt a sminket!


3. Sweet Home
Én is szeretnék egy hasonlóképp hangulatos "dolgozó" sarkot, inspiráló képekkel a falon és tárgyakkal az asztalon.


4. Cute
Egy tünemény ez a pici csincsilla baba! *.*


5. DIY
Szerintem nagyon aranyos ötlet, ha egy régi, kötött pulcsiból vagy kardigánból párnahuzatot készítünk!


6. I Love...
...parfümös üvegek! És persze parfümök, no de ha nem ilyen szépséges üvegekben lennének, akkor felfigyelnénk egyáltalán rájuk? :D


7. Hot
A héten végre már látható a mozikban az Éhezők Viadalának utolsó előtti része, ennek örömére az egyik főszereplőt, a Gale-t alakító Liam Hemsworth került most ide. Mert hát nagyon is, hogy van itt helye, nem igaz? :)


8. Nails
Egy krémes alap, majd rá pontozóval néhány csillámos vagy holo pötty. Mennyire egyszerű, mégis milyen mesés a végeredmény!


9. Yummy
Erről csak annyit tudok, hogy diós. De nekem már ennyi is bőven elég. *.*


+1 Laugh
És tényleg! :D


Melyik a kedvencetek?

2 megjegyzés:

Nóra írta...

hehe,az utolsó.... :D

czildi írta...

csincsillaaaa :)

Megjegyzés küldése