Vasárnapi Vágyakozás #13

Mikor meglátjátok majd, hogy mi is a mostani vágyakozásom tárgya, gondoljatok arra, hogy nem is olyan korai ám ez már! :D Hogy miért mondom ezt? A sokat látott blogolvasók szerintem egyből tudták, hogy mi van a képen, de aki esetleg még új a blogos világban vagy egyszerűen még csak nem hallott eddig ilyenről, annak elárulom: ez egy adventi kalendárium.
A Ciaté márka már az előző években is kiadott ilyeneket, így idén sem tett másképp. Miért is ne tennék, ha egyszer bejött ez az ötlet? Mert bizony bejött, rengetegen nyitogatták karácsonyig nap, mint nap a kis ablakokat a naptárjaikon, melyek mögött egy-egy lakkocska lapult. Mondjuk biztosan sokan kinyitották egyből az összeset, bár én nem tenném, még ha tudom is, hogy nehéz lenne kibírni a várakozást! :D Mindenesetre nálam egy ideig megmarad csupán egy vágyálomnak ez a naptár, mert azért az ára nem éppen alacsony (bár elvileg a lakkok összértéke még így is jóval többet tesz ki), de akinek megtetszett, az gyorsan rendelje is meg, mert akkor szerintem még bőven ideér időben! :)


Ki örülne még egy ilyen naptárnak? :) Ti szoktatok venni/készíteni adventi kalendáriumot?

6 megjegyzés:

M. írta...

Nekem is nagy vágyam ez. :)

Nóra írta...

aww *-*

djkaty írta...

Simán elfogadnám, és nagyon boldog lennék, ha valaki meglepne egy ilyennel :-D

PAncsi írta...

Egy ilyen meglepinek én is örülnék! :)

Annie írta...

Aztamindenit! Én még csak az adventi pálinkánál vagyok lemaradva, de hogy ilyen is van már! Szerelembe estem! Lehet tudni, hogy egy üveg hány ml lakott tartalmaz?

Elíz írta...

Ada: 1db 13,5ml-es és 23db 5ml-es lakk található ebben a kis naptárban! Mondjuk így nem is tűnik olyan soknak, de azért én még így is nagyon szívesen elfogadnám! :D

Megjegyzés küldése