Személyes ¤ Blogger Kerekasztal - Karácsonyi Kiadás

Először is azzal kezdeném, hogy remélem mindenkinek nagyon kellemesen telt el a karácsony! Nekem mindenképp, talán észre is vettétek, hogy bizony a blog közelében sem jártam az elmúlt napokban. :) Mindenesetre most újfent itt vagyok és a címből szerintem páran sejtitek is, hogy mit szeretnék most megosztani Veletek, de akik mégsem hallottak még erről, azoknak pár szóban most gyorsan összefoglalnám.


Anna álmodta meg ezt a kezdeményezést, melynek dióhéjban a lényege az, hogy időnként felkér néhány bloggert, hogy beszélgessük egy kicsit, különböző témákról. A kérdéseket a résztvevők teszik fel, ezekből válogat Anna, valamint mindig bekerül egy olvasó által feltett kérdés is. Aztán mikor kikerül a bejegyzés a blogjára, bátran megválaszolhatja még bárki más is a kérdéseket hozzászólás formájában vagy kifejtheti a véleményét az adott témákról. 
Ezúttal a karácsony volt a központi témája a beszélgetésnek, így ehhez kellett a kérdéseket is igazítanunk és én ennek különösen örültem, mivel imádom a karácsonyt! Jobbkor nem is tudott volna meginvitálni Anna, szóval köszönöm neki ezúton is, hogy pont erre a körre hívott meg, illetve hogy egyálalán részt vehettem ebben az egészben! :)
A teljes bejegyzést az alábbi linkre kattintva érhetitek el, remélem így karácsony után is érdeklődve olvassátok majd (habár nálunk most szakad a hó, úgy hogy nekem teljesen karácsonyi hangulaton van még) és Ti is megválaszoljátok majd a kérdéseket!

1 megjegyzés:

Conte Harisnya írta...

A Conte Elegant prémium harisnyákat kizárólag nálunk találjátok.

Jó nézelődést!

www.harisnyaoutlet.hu

Megjegyzés küldése