Egészítsd ki! - Tavaszváró szett

Tegye fel a kezét az, aki már várja a tavaszt! Van egy olyan sejtésem, hogy nem vagyok ezzel egyedül, ezért gondoltam, dacára annak, hogy még csak február közepén járunk, én bizony most egy tavaszváró szettet fogok hozni ebben a posztban!
E szett megalkotásakor abból indultam ki, hogy mit lenne kedvem viselni egy olyan napon, mikor abszolút nincs kedvem semmihez, nem hogy elindulni valahova, emberek közé. Ilyenkor egyértelműen a kényelemre összpontosítanék, így került az outfitbe farmer, lapos csizma és laza felső. A játékos, kolibri mintás felsővel és a kabát üde kékjével igyekeztem becsempészni a tavaszt a szettbe, valamint ezekkel szerettem volna megtörni a túl basic összhatást. Éppen ezért én a rose gold óra mellé még biztosan, hogy társítanak valamilyen különlegesebb kiegészítőt, de erről bővebben majd a kép alatt. :)


Mint említettem, valamilyen figyelemfelkeltő kiegészítőt még mindenképpen választanék a fentebbi ruhadarabok mellé, mondjuk egy, a kabáthoz hasonlóképp, valamilyen üde, tavaszt idéző színű táskát és esetleg még néhány karkötőt, mondjuk ezeket. A hajamat valószínűleg vagy a maga természetes valójában kiengedve vagy egy teljesen egyszerű lófarokba kötve viselném, de látok magam előtt még egy hamisítatlan messy kontyot is. Sminkelni pedig - ha az alapsztoriból indulunk ki - feltehetőleg még kevesebb kedvem lenne, ezért egy alapsminken kívül nem hiszem, hogy bármit is felkennék még magamra - bár egy halvány barack vagy rózsaszín rúzsceruzát még gyorsan bedobnék a táskámba. :)

Hogy tetszik Nektek ez az összeállítás? Ti milyen frizurát/sminket/manikűrt választanátok e szett mellé?

Az "Egészítsd ki!" eddigi részei:
Csinos fekete szett 
Karácsonyi buli szett

1 megjegyzés:

Petra írta...

Jelen, már én is nagyon várom! Unom már a téli kabátokat és a réteges öltözködést! Ehhez a szetthez egy laza kontyot tudnék elképzelni, natúr sminkkel. :)

www.stylelounge.me

Megjegyzés küldése