Jöhet vagy mehet?

Ha akarnám se tudnám letagadni, hogy én mennyire várom már a tavaszt! Szerencsére már nem kell sokat várni rá és reméljük, hogy az időjárás ezúttal nem fogja magát meggondolni március közepén és lep majd meg mondjuk hóviharokkal minket. A tavaszvárás már fel-felbukkant a blogon és most is két olyan dolgot hoztam e rovatban, amit én ehhez az évszakhoz kötök elsősorban. Mutatnám is ezeket és remélem, hogy most sem féltek majd megosztani a véleményeiteket arról, hogy Nektek bejönnek-e ezek a dolgok avagy sem! :)

Cut out cipők
A kisebb-nagyobb kivágásokkal megbolondított csizmák és lapos cipők már egy ideje járják térhódító útjukat a divatban. Vajon Nálatok is akad egy ilyen szellős darab vagy Ti inkább köszönitek, de nem kértek a se nem zárt, se nem nyitott cipőkből?


Véleményem: Is-is. Én nagy problémában lennék, hogy mikor viseljem, mert zoknival nekem nem tetszik - szerintem nem is arra találták ki - viszont anélkül meg mégis milyen időjárási viszonyok között lehetne viselni? Talán tavasszal, amikor kellemesen langyos az idő már vagy ősz elején, amikor még melegebb az idő. Mindenesetre van néhány darab, ami tetszik, szóval lehet, hogy saját magam fogom majd kitapasztalni, hogy mikor lehet érdemes viselni. :) Ezt a fentebbi darabot már el is képzeltem egy üde, tavaszi szettben...

Selyem hatású körömlakkok
Biztosan mindenki találkozott már ilyen lakkokkal, hiszen már több márka is piacra dobta a saját "selymes" lakkjait. Low budget márkák közül a Moyra hozott ki ilyeneket tavaly ősszel, míg például a drágább márkák közül a Barry M (is) egy egész kollekciót adott ki Silk néven. Nektek hogy tetszenek ezek a lakkok?


Véleményem: Jöhet! A homoklakkokat nálam soha semmi sem fogja kiütni a nyeregből, de ezek a selyem hatású lakkocskák bizony nagyon tetszenek. Kiváltképp a pasztell színekben pompázó darabok - ezek szerintem a tökéletes lakkok tavaszra!

Nos, jöhetnek vagy mehetnek?

4 megjegyzés:

Anna írta...

Nekem mindegyik trend tetszik. :) Én harisnyazoknival viselném. Kár hogy nehéz olyat találni ami megegyezik a bőrszínemmel. :D

Dii írta...

Egyik sem az én stílusom, de egyáltalán nem zarkozók el tőlük :)

Elíz írta...

Anna: ha vigasztal, nem vagy vele egyedül! :D
Dii: ez lenne talán a legjobb hozzáállás mindenhez, mert bizony akad olyan dolog, ami talán elsőre blikkre nem tetszik, aztán meg kiderül róla, hogy igenis jól áll/nekünk való, stb. :)

Réka Balogh írta...

A cipő abszolút nem az esetem, de a körömlakk jöhet! :)

Megjegyzés küldése