Kis dolgok - nagy örömök

Előre elárulom, hogy ez a bejegyzésem most eléggé egysíkúra sikeredett. :D Ugyebár itt általában a tárgyiasult örömforrásaimat szoktam megmutatni, amiket általában vagy nyerek vagy én magam veszek, esetleg ajándékba kapok. Azonban mostanában se nem nyertem, se nam kaptam ajándékba semmit, így csak az maradt, hogy saját magamat leptem meg egy-két dologgal. :D Viszont mostanában boltokba se nagyon járok - kivétel az olykor útba eső drogériákat...és ezzel azt hiszem gyorsan el is árultam e mai posztom néhány főszereplőjét . :D A többi delikvens pedig szintén egy útba eső kis boltból, valamint egy internetes oldalról vándorolt hozzám. Akik követnek facebook-on, azok szerintem már tudják is, hogy mikről beszélek..;)


Végre birtokomban tudhatok egy Avon lakkot! Elsősorban Katy-nél olvastam nagyon jókat ezekről, így mikor végre a munkahelyemen, egy munkatársam által lehetőségem nyílt rendelni az Avon katalógusából, nem volt kérdés, hogy egy lakkot mindenképpen szeretnék. S mikor megláttam, hogy homoklakkjaik is vannak, ráadásul gyönyörű színekben és nagyon jó áron, azonnal tudtam, hogy egy ilyen kell nekem. Így lett az enyém a Stardust kollekció, Crystallized Pink nevű kis csodája, ha jól emlékszem 800Ft-ért. Szerintem mondanom sem kell, hogy nagyon megérte!


Leértékelve lett az enyém ez a lakkocska, ami már mikor megjelent, akkor is tetszett, de úgy voltam vele, hogy majd ha le lesz akciózva és még lesz belőle, akkor fogok csak venni egyet. Persze mikorra én eljutottam a Rossmann-ba, már nem volt belőle, kicsit sajnáltam is. Aztán valahogy úgy hozta a sors, hogy véletlenül elkeveredtem egy másik Rossmann-ba is, ahol volt még belőle egy darab és ráadásul még kevesebbért, mint amennyiért a másik üzletben voltak e kollekció még megmaradt lakkjai leárazva. Megérte 300Ft-ért? Naná!


Mikor a kosaramban landolt az előző Lovely lakkocska, még vetettem egy futó pillantást ugyanabban az üzletben az akciós kosárra is. Ott szomorkodott egyedül ez a kis kék gyönyörűség, 200Ft-ért: van itt olyan ember, aki otthagyta volna?! Ugye, hogy nincs.


Van egy kis bolt (Ilona Praktikái), itt Szegeden, ami valószínűleg az utolsó Yankee Candle lelőhely a napfény városában. (És egy elejtett kósza megjegyzés alapján valószínűleg már ez se sokáig fogja szolgáltatni számunkra ezeket az illatcsodákat?) Ide tévedtünk be nemrégiben kolléganőimmel, s jutottunk hozzá néhány tarthoz. A választék sajnos meglehetősen kicsi és inkább őszies-télies illatokat tartalmaz(ott), de azért csak elég volt ahhoz, hogy én is találjak kettő olyat, ami megfelel az ízlésemnek. Pontosítva hármat, mert a Berrylicious és a Honey Glow mellett még a Lemon Lavender is eljött velem, csak azt rögtön vittem is be az irodába és szegényből már nincs is szinte semmi! :D Ez a kettő viszont még itt csücsül a polcomon és azt kell, hogy mondjam, isteni finom mind az áfonyás, mind a mézes illata!


Nem tudok betelni ezzel a képpel - akarom mondani az itt mellettem illatozó 6 új szépséges tartommal! A vágyakozós posztom után ahogy már említettem facebook-on is, feltették nekem a kérdést, miszerint akarok-e beszállni egy illatgyertyás rendelésbe. Persze, hogy akartam! :D Így a kívánságlistámról ki is pipálhattam ezt a hat, tavaszi és nyári illatot. Habár előbb említettem, hogy kicsit ódzkodok úgy rendelni, hogy előtte nem szagolgathatom meg a rendelésem tárgyát (ami azért fontos lenne szerintem egy viasz/gyertya esetében), mégis kijelenthetem, hogy maximálisan elégedett vagyok az összessel! Egy szemernyit sem csalódtam, az összes hozta azt az illatot, amit elképzeltem. Imádom mindet! *.*

Mit szólnátok, ha a jövőben hoznék egy-egy kis rövid teszet a Yankee Candle tartjaimról? Odabent ugyanis bőszen égetjük őket, így amellett, hogy egymáshoz is jól tudom viszonyítani a tartok minőségét (mivel rendszerint ugyanakkora darabokat égetünk, ugyanabban a helyiségben), még kisebb közvélemény kutatást is tudnék hozni, ugyanis hozzánk rendszeresen járnak be nő és férfi kollégák egyaránt - akik nem győzik kinyilvánítani a véleményüket az éppen akkor illatozó tartokkal kapcsolatban! :D

Nektek milyen apróságok okoztak örömöt mostanában?

1 megjegyzés:

Plizike(Liza) írta...

Wooow *-*. Hát a lakkokat nekem sem lett volna szívem ott hagyni. :D (milyen jótékony lelkek vagyunk :P) nekem mostanság az essence the gel nail polish szériája okoz nagy örömöket. Egyszerűen imádom. :)

Megjegyzés küldése