Mini haul

Nem is tudom megmondani, mikor voltam utoljára úgy rendesen vásárolgatni. Tudjátok, mikor nyugodtan, akár órákon át, boltról-boltra járva bejárod szinte az egész plázát - hogy aztán csak 1-2 kincset találj. :P De már azért is megéri! Viszont én ebből mostanában nagyon kimaradtam, például a téli leárazásokat sem vettem szemügyre. Éppen ezért felüdülés volt, mikor a minap betértem az Árkádba egy kis nézelődésre. Persze nem távoztam üres kézzel! S bár nem vettem túl sok dolgot, gondoltam azért mégiscsak gyorsan megmutatom Nektek ezeket egy mini szerzeményes poszt keretein belül, mivel szinte mindegyik leárazásos szerzemény és mindből volt is még ugyanolyan színben, ugyanolyan, illetve több méretben is!

Orsay

Orsay halványlila felső - 3.000Ft

Imádom! A vállfán kicsit furcsán állt és túl nagynak is tűnt ez a halványlila, két sor pici, ezüst gyönggyel díszített lenge felső, de csak felpróbáltam és milyen jól tettem! Mindig próbáljatok fel mindent, azt is, ami bár tetszene, de - ahogy én is - furcsának találnátok a vállfán lógva. Remélem egyszer majd meg tudom Nektek mutatni egy outfit posztban is, mert érdemes lenne látnotok úgy is! :)

H&M

H&M barack-fehér csíkos felső - 3.000Ft

Ezt a barack és fehér színű, picit áttetsző panelekkel tarkított csíkos, vékony felső szintúgy tökéletesnek találom tavaszra, mint a fentebbi, Orsay felsőt. És szintúgy tetszik is. :) 

H&M szürke kötött felső - 3.500Ft

Ez az egyszerű, szürke felső pont az egyszerűségével fogott meg. Én nem tudom miért, de ahogy a másik két felső, úgy ez sem túl megkapó a képen, de - akárcsak a másik kettő - ez is nagyon szuperül fest élőben. Laza, kényelmes, van benne egy kis csavar ezzel a "kötöttséggel", szóval jó vásár volt ez is, én úgy érzem. :)

Rossmann

Essence/Nail Art Special Effect Topper 19 Bird of Paradise - 350Ft

Az Essence leárazásán szereztem be ezt a tollas fedőlakkot. Nem is tudtam, hogy van ilyen lakk a kínálatukban, pedig akkor már korábban megvettem volna, mert pontosan ilyet után csorgattam a nyálamat korábban! :D Nagyon édes a rengeteg pici fehér, halványzöld, -piros és -sárga "tollacskáival". :)

Rimmel/Sweetie Crush 009 Candyfloss Cutie - 200Ft

Hogyan, mégis hogyan hagyhattam volna ott 200Ft-ért a kék lakk testvérkéjét? *.* Ugye, hogy sehogy! Egyébként nem tudom elképzelni, hogy honnan kerülnek elő ezek a lakkok, olykor hónapokkal azután, hogy az utolsó darabot is eladják a leárazottak közül belőlük. :D

Garnier Ultra Doux helyreállító sampon - 450Ft

Nem igazán szoktam mindennapi testápolási (tusfürdő, fogkrém) vagy hajápolási (sampon) szerzeményeket megmutatni itt a blogon, de most kivételt teszek. Ugyanis a mostani samponom borzalmas! Utálom azt a tapintást, amit a hajamnak ad, ráadásul ami még rosszabb, korpássá tette azt. :( Hogy vajon a hajvégeim töredezésében közrejátszott-e, azt már nem tudom, de úgy voltam vele, hogy én bizony leváltom és maximum az ecseteimet fogom kimosni már csak vele. :D Ezt a Garnier-es sampont eddig még nem is láttam soha, most viszont belebotlottam, ráadásul akciós is volt. Nagyon megtetszettek ennek a termékcsaládnak a samponjai, így kiválasztottam a legszimpatikusabbat, ami nem más, mint a mézes változat, mivel nagyon szeretem a mézet minden formában. Remélem be fog válni!

Fodrászkellékes

Moyra/Silk Nude No. 328 Sydney - 410Ft

Szeretem a selyem finist adó lakkokat, ezért tudtam, hogy a Moyra ilyen lakkokat tartalmazó kollekciójából be kell szereznem egyet, mivel tudom róluk, hogy jó minőséget kapok jó áron. Az pedig, hogy mindezt csodás színekben teszik a hab a tortán! Ez az árnyalat tetszett meg a legjobban, valami szépséges. :)

Ti miket vettetek mostanában? Melyik szerzeményem tetszik Nektek legjobban?

2 megjegyzés:

Eleni írta...

A felsők nagyon tetszenek :) a lakkokkal várom a szép manikat :)

Elíz írta...

Azrail: Nekem is! :D Értettem, úgy lesz! :)

Megjegyzés küldése