Személyes ¤ 10 Week Beauty Challenge #2 Nine Likes

A '10 titok' után most 9 olyan dolgot kell megmutatnom Nektek, melyeknek már megszavaztam egy nagy, kövér igent! Ezt a kilencet úgy válogattam össze, hogy legyen közte a haj-, a test- és a szépségápoláshoz is kapcsolódó termék, illetve 2 pontban a divat is helyet kapott! Több sminktermék azért nem kapott most itt helyet, mert egyrészt már láthattátok ezeket, illetve lesz még olyan állomás, amikor azért elő fog kerülni majd néhány, továbbá ne lepődjetek meg, hogy nem láttok körömlakkokat: csupán tekintsetek a kettővel később következő állomásra! ;)


1. No Inhibition hajápoló: sajnos nemsokára elfogy ez a multifunkcós kis csoda, amit úgy szeretek, mivel valóban betartja azokat a dolgokat, amiket ígér!
2. Garnier Ultra Doux sampon: nem olyan régóta van a birtokomban, de már az első használat után megszerettem, így jár neki a hely itt is.
3. MUA Undressed paletta: örülök, hogy én is a birtokomban tudhatom ezt a tökéletes nude palettát, mert amellett, hogy a hétkönapokra amúgy is a no-makeup sminkeket szeretem a legjobban, még a szemöldököm formázásához is jó hasznát veszem.


4. Szempillaspirálok: úgy is írhatnám, hogy Max Factor szempillaspirálok, ugyanis ezeket szeretem a legesegjobban! Mindenesetre ha egy kedvenc sminkterméket kell megneveznem, nem kérdés, hogy a spirált mondanám. Egy sminket sem lehet késznek nevezni nélküle!
5. Garnier arckrém: ezt sem használom túl régóta, mégis, már most nagyon szeretem! Nincs több száraz rész az arcon, viszont nem is lesz tőle zsíros a bőröm, szóval egyelőre tökéletes és jár neki a like.
6. Escada parfüm: avagy a finom illatok. E parfüm üvegcséjéből trópusi virág- és gyümölcsillat köszön vissza, de még pont nem tolakodóan édesen, ezért is lehet, hogy megtetszett még nekem is. Nyárra a legtökéletesebb választás!


7. Sminkecsetek: nincs mese, egy smink ecsetekkel elkészítve tud csak igazán tökéletes lenni. Sajnos az igazán profi ecsetek egy vagyonba is belekerülhetnek, de azért szerencsére ki lehet fogni igazán jó darabokat akár a drogériás márkáktól is!
8. Finom, lenge blúzok: mert ezekkel nem lehet mellélőni! Imádom ezeket a nőies, elegáns, romantikus, sejtelmes darabokat és ruhákban is ezeket preferálnom, de hát azért a felsők kerültek most be ide, mert ezeket több mindennel lehet variálni. :)
9. Kiegészítők: táskák, cipők, napszemüvegek, ékszerek - mindegyikből elsősorban az egyszerűbb darabokat kedvelem úgy igazán, de azért itt már jöhet egy-két merészebb, feltűnőbb darab is! Ahogy a '10 titok'-nál is említettem már, ezekből bármikor tudok találni egy olyat akármelyik boltban, melybe azonnal beleszeretnék és megvenném (szemben a ruhadarabokkal).

Kinél szerepelnek/szerepelnének még hasonlók a listán?

A "10 Week Beauty Challenge" eddigi részei:
1. Ten Secrets

1 megjegyzés:

Dii írta...

Ah! A MUA palettát még nem is jutott eszembe szemöldökre használni, de milyen jó ötlet! :)

Megjegyzés küldése