Teszt ¤ REALASH szempilla kondicionáló - 1 hónap

Ez is egy olyan bejegyzés, ami már múlt héten esedékes lett volna - viszont hamarabb biztosan nem, ugyanis a tesztelés első mérföldköve az 1 egész, kerek hónap. A szempillák ugyanis ennyi idő alatt nőnek meg maximális méretükre és így lehet csak igazán tesztelni, hogy az eddigi állapotukból mennyire mozdította el őket a REALASH terméke, mivel a pillák hajlamosak azelőtt kihullani, hogy elérnék ezt a helyzetet. 

A kondicionáló ígérete szerint segít abban, hogy ez megváltozzon, lévén, hogy segítségével gyorsabban, erősebbre és hosszabbra nőnek a pillák. Így búcsút inthetünk az idő előtt kihulló szálaknak, s annak, hogy a kihullottak után a még növőben lévők maradjanak csak meg. Helyette egy egységes, sűrűbb szempillasort üdvözölhetünk; 1 hónap után például az eredetihez képest 10%-kal hosszabbat. Mivel már én is egy hónapja, hogy minden este felkenem, lássuk, hogy esetemben mennyit változott a helyzet azóta!

Két dobozban, lefóliázva érkezik a termék

A csomagolásáról és minden egyéb tudnivalóról már ITT olvashattatok. Most az eredményeken van a hangsúly, de mielőtt megmutatnám az előtte-utána fotókat, a használatáról is ejtenék néhány szót. Köszönhetően a tusos kialakításának, nagyon egyszerű, könnyű a kezelése.




A vékony ecsettel a smink lemosása, az arc megtisztítása után, lefekvés előtt kell felvinnünk a kondicionálót a szemhéjra, a szempillák tövébe egy könnyed ecsetvonással. Ennyi. Ugye milyen egyszerű? :) A rendszerességre kell csak figyelni, a látványos eredmények érdekében 3 hónapig minden nap célszerű használni, majd után át lehet térni a heti 1-2 alkalomra. Mellesleg tényleg gyerekjáték a felvitele, nekem egyszer sem ment még bele a szemembe. Ezen felül semmiféle irritációt sem okozott és a márka is azt hirdeti, hogy érzékeny szeműek is nyugodtan használhatják! Az összetevői is nagyon barátiak és állatokon sem tesztelnek.

Krémmánia.hu
Most pedig lássuk, hogy az én pilláimra milyen hatást gyakorolt az, hogy immáron 1 hónapja használom minden este a REALASH-t. A képek küönböző fényviszonyokban készültek, illetve az elsőn már ki voltam sminkelve, a másodikon még nem, de ezek majd látni fogjátok, hogy semmit sem befolyásolnak, csupán azért jegyeztem meg ezeket, hogy lássátok, még csak a fényeket, színeket sem változtattam meg a képeken! :) Az alábbi képet a használatának megkezdése előtti reggelen készítettem:


Ezt a képet pedig 1 hónap használat után készítettem:


És íme, az előtte és az utána fotó egymás mellett:


Mondjátok, hogy nem csak én látom a változást! Szerintem szembetűnő és imádom, hogy az! :D Én, ahogy javasolták, csak a felső pilláim tövében használtam, ezért is készült így a kép, mert szerintem így lehet a legjobban összehasonlítani. És hát szerintem egyértelműen látszik a változás. Nagyon örülök ennek, mert tényleg picikék és vékonykák alapból a pilláim, rájuk fért egy kis erősödés. 

Egyet sajnálok, mégpedig hogy nem tudok valós összehasonlítós képet mutatni úgy, hogy ki vannak spirálozva a szempilláim, mert kifogyott és így kidobtam azt a spirálomat, amit még akkor használtam, mikor elkezdtem használni a REALASH-t. De szerintem van valahol olyan képem, ahol a mostani spirálomat mutattam be és akkor mégis meg tudom majd mutatni a változást ebben a formában is. Szuper egyébként, mert úgy még szemmel láthatóbb! :)

Egy hónap után tehát én nagyon elégedett vagyok már most! Izgatottan várom, hogy az elkövetkező 2 hónap - amikor is majd a 3 hónapos mérföldkövet fogom elérni - milyen eredményeket tartogat még számomra. Tehát 2 hónap múlva találkozunk, ugyanitt, egy hasonló poszt keretein belül. ;)

Bővebb információkért látogassatok el a márka honlapjára: http://www.realash.hu/

Ki ismeri/használja már ezt a terméket? Aki használja, ilyen változásokat tapasztalt?

2 megjegyzés:

Rami írta...

Hű, tényleg klassznak tűnik az eredmény :)

M. írta...

Látszik ez, látszik ;))

Megjegyzés küldése