Személyes ¤ 10 Week Beauty Challenge #3 Eight Dislikes

Oké, a cím esetemben már megtévesztő, mert a 10 hetes határidőt sikerült megtoldanom kicsivel, de azért hozom serényem a posztokat, mert jó móka ez! Mondjuk pont e forduló megírása okozott eddig a legtöbb gondot, ugyanis én nem igazán szoktam tartogatni azokat a dolgokat, amiket nem szívesen használok, márpedig ezúttal 8 ilyen dolgot kellett összeszednem. Illetve azon felül, hogy nem is használom és tartogatom azokat, amiket nem annyira kedvelek, már eleve nem is nagyon kerülnek ilyen dolgok a birtokomba, mivel manapság minden vásárlás előtt alaposan tájékozódok, teszteket, véleményeket keresek a különböző blogokon. De azért valahogy csak sikerült találnom 8 ideillő dolgot, melyek között az előző fordulóhoz hasonlóan, ezúttal is lesz haj-, test- és szépségápolási termék, valamint 2, a divathoz kapcsoló dolog is!


1. Schauma sampon: ez volt az az általam sokat emlegetett sampon, ami nekem nagyon nem vált be. A hajam tapintása szörnyű volt és konkrétan összefüggő korparéteget képezett a fejemre :(
2. Spray: régebben csak és kizárólag spray-ket használtam, de ma már teljesen áttértem a stiftes, golyós dezodorokra. Ezek sokkal hatásosabbak és kellemesebb illatúak szerintem. Egyébként a spray-k közül pont a Rexona vált be nekem a legkevésbé.
3. Nivea kézkrém: egy átlagos kézkrémnek mondanám, így tehát nem a hatásával van gondom - hanem az illatával. Egyszerűen nem bírom elviselni azt a tömény, parfümös illatfelhőt, amivel beburkolja a kezeimet. :(


4. Naomi Campbell parfüm: avagy a túl tömény és édes illatok. Nekem ez a parfüm már kicsit sok, így sajnos nem is nagyon használtam még és valószínűleg nem is nagyon fogom a jövőben sem. :(
5. Rimmel alapozó: én próbáltam megszeretni és elhasználni (már csak a szuper, világos színe miatt is), de mindig megbánom, ha felkenem. Nem hiszem, hogy túl sokáig fogja még foglalni nálam a helyet.
6. Maybelline szempillaspirál: ez a spirál az idő múlásával rosszabb lett. Legalábbis ennek tudom be, hogy a használatának megkezdése után írt posztomban nem sok rosszat írtam róla. Mindenesetre csak az elején működött jól, azóta akárhányszor csak használtam mindig csomókat hagyott maga után a pilláimon, valamint pár óra után potyogott is lefelé.


7. "Túl" ruhák: vannak szép, mélyen dekoltált ruhák, vannak szép, magasan felsliccelt szoknyák és vannak szép, izgalmas kivágásokkal vagy átlátszó panelekkel, csipkével kombinált ruhák. És vannak azok a ruhák, ahol az olló pont csak annyira szaladt meg, hogy az arany középutat a látóhatáron kívül, maga mögött hagyja. Na ezeknél szalad fel az én szemöldököm is és ezeket nem tudnám viselni soha. 
8. Törpesarkú tűsarkúk: ha már tűsarkú egy cipő, akkor bizony legyen legalább 7-8cm-es az a sarok! De az ilyen cipőknek nem látom az értelmét: mennyivel jobban mutatna mondjuk a két csizma vastag sarokkal, a két masnis laposan, a maradék kettő meg a már említett "rendes méretű" tűsarokkal?

Kinél szerepelnek/szerepelnének még hasonlók a listán?

A "10 Week Beauty Challenge" eddigi részei:
1. Ten Secrets

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése