Vasárnapi Vágyakozás #17

Most, hogy beköszöntött újra az ősz, mi is egyre többször kacsingatunk a Yankee Candle tartok felé az irodában. Lassan újra be fogunk gyújtani alájuk, ugyanakkor én itthon is szeretném végre megkezdeni a nagyüzemi viaszmelegítést. Nagyüzemi, ugyanis egészen sokat sikerült felhalmoznom és mivel bevittem az irodába azt a párologtatómat, ami megfelelő a tartok olvasztásához is, így itthon már nincs mibe tennem a viaszokat. Valamint a kicsi irodában egy tartot nagyon sokáig tudtunk használni és nem is csak én vittem be, hanem a kolléganőm is, szóval összességében nem sok fogyott a készletemből. Most viszont már tényleg szeretném végre itthon is élvezni az illatokat (jobb híján ki szoktam pakolni egyet-egyet és úgy teszem meg ezt - mivel szerencsére már így is isteni a legtöbbnek az illata, de azért nyilván messze nem olyan, mint mikor olvadoznak) és ehhez a legjobb megoldás egy Yankee Candle viaszmelegítő lenne. Mondjuk ezek közül valamelyik (a virágcserepes a legcukibb <3)!


Ki miben melegíti a Yankee Candle viaszokat?

6 megjegyzés:

M. írta...

Nekem eddig egy tartom volt, azt egy ezekhez hasonlóban melegítettem, persze az nem YC márkájú, de a célnak megfelel. :D

Zsófi írta...

Én egy nagyon cuki piros, virágosat használok, és van még egy sima sötétbarna, az egy illóolaj-szettben volt tavaly, Lidl-ös, de abban még csak az olajokat párologtattam. Tegnap adtam le egy óriási tart-rendelést (3+1 akció volt, és ha lúd, legyen kövér alapon az ingyenes szállítási határig pakoltam a kosarat), alig várom megjöjjön! Eddig csak három volt, úgyhogy most igazi habzsi-dőzsi lesz! :D

Elíz írta...

M.: Az jó akkor, ha Te találtál olyat, ami megfelelő a melegítéshez, sajnos a mi darabunk nem az :( Fura szaga van ugyanis akkor, amint elkezd felhevülni a mécses lángjától. :\ :D
Zsófi: Óóó az szuper! :) Milyeneket sikerült vásárolni? :)

Zsófi írta...

Hú, hát rendeltem 18 tartot és 4 mintagyertyát, úgyhogy most nem sorolom fel őket mind, fejből nem is tudom, de főleg ilyen őszi-téli-karácsonyi illatok lesznek. :)

Elíz írta...

Zsófi: Aztamindenit, akkor Te aztán tényleg alaposan bevásároltál! :D

Oszlánszki Marcsi írta...

Nekem apukám készített egy nagy méretű viaszmelegítőt, de nagyon szeretnék majd egy hófehér kerámiát is, csak még nem találtam meg a tökéleteset.
Egyébként láttam valahol egy trükköt télre, amiben a csaj a kiürült mécsestartókba morzsolt viaszt és felrakta a fűtőtestre. :) Jó kis újrahasznosítós tipp, idén kipróbálom. :)

Megjegyzés küldése