Oscar gála: a legszebb ruhák/színésznők - másképp!

Engem legalább ugyanannyira érdekel az, hogy ki mit viselt az Oscar gálán, mint hogy kik vitték haza a szobrocskákat. Valószínűleg mostanra már mindenki tisztában van mind az előbbivel, mind ez utóbbival, ezért ezzel nem is foglak untatni Titeket. :) Azonban a legszebb ruhakölteményeket nem hagyhatom csak úgy szó nélkül! Összegyűjtöttem hát a nekem(!) legjobban tetsző darabokat, valamint a színésznők sminkjét és haját is beleszámítottam az összképbe! És mindehhez még az adott színésznő legutóbbi Oscar outfitjét is hozzácsapom (amin megjelent, max. 3 évre mentem vissza, akinél ilyen sem volt, ott a Golden Globe-os megjelenését vettem elő), hogy megnézzük, ki hova fejlődött!

Anne Hathaway
2011




2013




Tudom-tudom, mellbimbók. Ettől eltekintve nekem tetszett az összkép, bájos ruha, bájos smink, viszont a rövid hajával még mindig csak barátkozok - akárcsak a fordítva viselt nyaklánccal. Viszont nem tudom nem észrevenni mennyivel egészségesebb és szexisebb az összkép 2011-ben.

Amanda Seyfried
2010




2013




Ismét egy romantikus, halvány színű ruha, nem túl kiemelkedő, de ilyenből most nem is volt túl sok idén. Azért még tetszik és a haja is, de a smink nem a legjobb választás volt szerintem. Ehhez a ruhához egy hangsúlyos szem bőven elfért volna. Mindenesetre 2010-hez képest miden tekintetben sikerült felülmúlnia önmagát! 

Catherine Zeta Jones
2011




2013




Imádom, gyönyörű! Haj, smink, ruha, minden passzol! Ugyanezt tudom elmondani a Golden Globe-os megjelenéséről is, csak a ruha anyaga nem tetszik, de minden más csodás ott is!

Charlize Theron
2012




2013




Egyszerű, de különleges, szeretem. A rövid haj rajta sem tetszik (tudom, bennem van a hiba, csak Emma Watsonon meg Ashley Greene-en tetszik), de gyönyörű a sminkje. Tavaly esetleg leszedtem volna azt a rátétet a ruhájáról, de ettől eltekintve gyönyörűszép volt!

Halle Berry
2011




2013




Csak Halle tud ilyen vagány darabot választani, de ha valaki, akkor ő aztán tudja is viselni! 2011-ben a romantikus oldalával hódított, ugyanolyan kifogástalan volt akkor is, most is. A természetes smink nagyon jól áll neki.

Jennifer Lawrence
2011




2013




Kifogástalan, mint mostanában mindig! Ezúttal királylányosabbra lett véve a figura, de én csak örülök ennek (egy időben nagyon sokszor csak sötét színekben lehetett látni). Valószínűleg ez mind a Diornak köszönhető, de azért valljuk be rá is fért a 2011-es Baywatch szerelés után. A smink és a haj is sokkal jobban tetszik ezúttal, természetesebb, ragyogóbb.

Jessica Chastain
2012




2013




Ránézek ezekre a képekre és arra gondolok, hogy biztosan ugyanaz ez a nő, aki a Golden Globe-on is ott volt?! Aligha, mert ezeken a képeken egy kifogástalan kinézetű, gyönyörű nőt látok mindkét esetben. Míg tavaly a hangsúlyos ruhához lágy, laza hajat és alig sminket választott, addig idén az egyszerűbb ruhához kitűnő választás volt a tusvonal, vörös rúzs és a retro frizura.

Naomi Watts
2013




2013




Top 3 ez a ruha, de a smink és a haj is szuper. (Hiába, a kedvenceim ezek a szélfútta kontyok.) Nem is baj, hogy nála Golden Globe-os képet kellett használnom az összehasonlításhoz, mert jó példa arra, hogy már 1 hónap alatt mennyit tud változni valaki. Előbbi esetben ugyanis szerintem megöregítette magát pár évvel az egyébként szépséges színésznő.

Salma Hayek
2012




2013




Ezt nevezik királynői megjelenésnek! A bársonyt ritkán látni vörös szőnyegen, ami nem is csoda, de hogy rajta tökéletesen áll, az egyszer biztos! Hangsúlyos szem, natúr száj, a hajban a ruhához illő dísz, csodás. Emlékszem a tavalyi Golden Globe-os szettje milyen megosztó volt, de nekem az is nagyon tetszett.

Sandra Bullock
2012




2013




Tavaly a ruhán lett volna mit igazítani, de a lófarok és a smink csodás választás volt a részéről. (Hol vannak a csillogós ajkak idén?) Idén viszont már nagyon egyben volt a beépített szépség! Ha nagyon kötözködni akarok, akkor talán a haját másképp is el tudtam volna képzelni.

Nektek melyik színésznő ruhája tetszett a legjobban? Esetleg az általam felsoroltak közül valamelyik az? Ti mennyire követitek azt, hogy ki nyert és hogy ki mit viselt?

5 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Idén a többség jobban mutat, mint tavaly. :)

Nóra írta...

C-Z-J idén viselt ruhája awww <3 Jessica pedig pompásan festett :)

Elíz írta...

Így igaz :) Remélem nem esnek majd vissza! :D

Elíz írta...

Number 1 :)

Fleur írta...

Hát én nem értem Amanda Seyfriedet, olyan így, mint egy szellem, pedig neki olyan kis romantikus külseje van. Jennifer ruhája nálam a befutó!

Megjegyzés küldése