Felhívás lakkozós kihívásra

Kitaláltam magamnak egy mini kihívást és gondoltam mielőtt megcsinálnám, megosztom Veletek is, hátha valaki kedvet kap hozzá és csatlakozik! :)


"3 az 1-ben" kihívás:
Az összes lakkodat tedd egy kupacba, de ne figyeld, hogy melyik hol van. Keverd meg, esetleg kérj meg valakit, hogy segítsen, így biztosan nem tudod majd mi hol van. Ezután csukott szemmel vagy háttal a kupacnak húzz 3 lakkot, de úgy, hogy ne válogass! Amit megtalálsz először, vedd is ki, így biztosan nem tapintod ki, hogy milyen márkájú az adott lakk. 
Ha fiókokban, tárolókban vannak a lakkjaid, akkor ha tudod, a tárolókat rakd le másképp, majd 1) csukott szemmel véletlenszerűen húzz belőlük, 2) kérj meg valakit, hogy húzzon (ő se válasszon!) Neked hármat! 
A feladat az, hogy a 3 lakkal készíts egy olyan manikűrt, amiben mindegyik szerepel! :) Nem kell minden körömre mindhárom lakkot felkenni, de azért ne is csak egyetlen pöttyként szerepeljen valamelyik lakk eldugva az egyik körmödön!
A lényeg tehát, hogy lássuk, ki mit tud kihozni 3 olyan lakkból, amik lehet, hogy első pillantása nem is illenek össze! Ezért tehát ne tegyétek vissza azt, amit kihúztatok! ;)
Van még néhány szabály, a visszarakás tilalmán kívül, nézzük meg ezeket is:
- Az átlátszó alap- és fedőlakkok nem számítanak a háromba, ezeket nyugodtan használhatjátok!
- A matt fedőlakkok is külön használhatóak!
- Kétvégű lakkok egynek számítanak, de csak az egyik részét használhatjátok!
- Lehet használni bármilyen eszközt (nyomda, pontozó, legyezőecset, pálcika, stb.) a manikűr elkészítéséhez!
- Nem lehet használni díszítőszalagot, csillámot, strassz követ, se más körömdíszítő bigyót! (Csak segédeszközként, mondjuk ha egy vékony vonalat akartok készíteni akkor ahhoz használhattok díszítőszalagot, de értelemszerűen a kész manikűrben már nem szerepelhet a szalag.)
Én már össze is tettem egy kupacba a lakkjaimat, meg is kevertem őket jó alaposan, nincs más hátra, mint hogy kihúzzam a három lakkot!
Első:

Moyra - 87

Második:

Lovely Color Mania - 25

Harmadik:

Essence Twilight BD Part 2 - 04 Edward's Love

Egész jól sikerült a húzás, sőt, ha belegondolok miket húzhattam volna, még jobban elégedett vagyok! :D Már vannak is elképzeléseim! Terveim szerint a héten meg is mutatom, hogy mit sikerült összehoznom a 3 lakkból!

Ha kedvet kaptatok hozzá, akkor ne habozzatok, teljesítsétek Ti is a kihívást! :)


29 megjegyzés:

Dii írta...

Jujj ez de jó ötlet! Ha lesz időm, mindenképp szeretném majd megcsinálni :3

Unknown írta...

Kihívás elfogadva. :D Hétvégére készen. :)

Nóra írta...

de jó :) végdátum van? :D

Réku írta...

Csatlakozom én is :)

Réka írta...

Nagyon szuper ötlet, mindjárt húzom is a lakkokat :D :)

Elíz írta...

Jajj de örülök Nektek lányok, nagyon várom az alkotásaitokat! :)
Nóri: nincsen! :)

Ingrid írta...

Ez nagyon jó ötlet, de túl szépen vannak kategorizálva a lakkok a fiókban ahhoz, hogy megkeverjem őket :DD Viszont mindenképpen akarok én is ilyet!! Szerintem majd Anyukámat kérem meg, hogy válasszon helyettem :))))

Unknown írta...

Én is szeretném!!!:)
Bár nem tudok szép mintákat festeni a körmömre, de ha a játék lényege "csak"
a véletlenszerű színpárosítások akkor szívesen részt vennék.
Van valami határidő vagy ilyesmi?
A hét második mindenképp megcsinálom!!!Ez az első ilyen "felhívás" amihez kedvet kaptam és amire képesnek is érzem magam :D

Elíz írta...

Igen, az úgy nehezebb sajnos :D esetleg ki lehet venni a fiókokat (legalábbis az enyémeimet ki lehet szedni) és úgy :) De még szuperebb, ha Anyukád segít! :)

Elíz írta...

Nincs határidő, amikor csak időd engedi vagy kedved tartja! :)
ó, nem a bonyolult és tökéletes manikűr a lényeg, hanem az, amit írtam is, hogy lássuk, ki mit tud alkotni 3 lakkból, amik ráadásul lehet, hogy össze sem passzolnak! :) Ezekkel a véletlenszerű színpárosításokkal elérhetjük, hogy kicsit bátrabbak, kísérletezőbbek legyünk, hiszen lehet, hogy azelőtt sose passzintottad volna össze azt a 2-3 lakkot, de most majd kiderül, hogy hoppá, ezek mégis jól néznek ki egymással! :)

Manna (mannakörmök) írta...

jujj ehhez én is csatlakoznék, csak nem tudom előreláthatólag mikor fogom tudni megcsinálni, mert pont ma kentek fel géllakkot nekem. :)

Ingrid írta...

Már meg is van a három lakk :))))) Elég jók együtt, látok benne fantáziát! :D

Neon Rider írta...

húhh.kedvet kaptam :)

Elíz írta...

Kíváncsian várom!! :)

M. írta...

Elíz ez fantasztikus ötlet :D ha lesz időm mindenképp beszállok! :) hány kör lesz? mi legyen a bejegyzés címe, ami összefoglalja a csapatot? :)

Elíz írta...

Ó köszönöm! :$ Örülök, hogy tetszik Nektek!
Most még csak ezt találtam ki, de ki tudja, lehet, hogy majd lesznek még újabbak! :)
A "3 az 1-ben" kihívás címet találtam ki, sajnos a "Készíts manikűrt három, csukott szemmel húzott lakkból" és társai túl hosszúak lettek volna :D Esetleg ki lehet egészíteni a "3 az 1-ben" lakkozós kihívásra vagy hasonlóra, hogy lehessen tudni miről is van szó! :)

hkorinna írta...

Szuper ez az ötlet, kíváncsian várom a végeredményt! :)

Bellala írta...

Ez eszméletlen jó ötlet!
A hétvégén én is csinálok egy ilyen manikűrt, és ha lesznek további ilyen projektek, beszállok :)

Elíz írta...

Szerintem ma ki is próbálom az egyik ötletemet ;)

Elíz írta...

Köszönöm, örülök, hogy Te is beszállsz! :) Elképzelhető, hogy lesznek továbbiak! ;)

Unknown írta...

Dejóóó! :) Ezt én is ki fogom próbálni! Sőt, már lehet, hogy ma... :DDD Ugye nincsen határidő, akárki akármikor kirakhatja? :D

Elíz írta...

Nincsen! :) Örülök és várom! :)

Unknown írta...

Már kihúztam! :D egész tűrhető a felhozatal.

Nera írta...

Én is megcsinálom a hétvégén. A barátom kihúzta a színeket már a múlt hét végén, de nem volt időm. Na majd most, amúgy sikerült a neonszínekbe belehúznia, tiszta neonparádé lesz. :)

Elíz írta...

:D Akkor legalább illenek egymáshoz! Kíváncsian várom! :)

Nera írta...

VÉGRE! Sikerült feltöltenem.
http://wearenotperfectt.blogspot.hu/2013/05/3-in-1-ben-kihivas.html
Köszi a kihívást! :)

Liza írta...

Szia! Láttam már pár blogon ezt a kihívást, és nagyon szerettem volna megcsinálni/kiírni a blogomra, hogy aki szeretne, csatlakozzon ebben hozzám, majd most rákerestem google-n, és rájöttem, ez nem olyan "bevett" dolog, mint hittem, hanem Te találtad ki! :)) Azt szeretném kérdezni, hogy megcsinálhatom-e én is, így sok idővel utána, illetve ezzel a linkkel kitehetem-e a blogomra, hogy aki olvas és szeretné, megcsinálhassa szintén? :)
a blogom: lizalakkjai.blogger.hu
e-mail: magyar.liza.ppke@gmail.com
Előre is köszönöm a választ!
Liza

Elíz írta...

Szia!
Természetesen, csak nyugodtan! :) Örülök, hogy Neked is tetszik! :)

Liza írta...

Köszönöm szépen! :) Nagyon király ötlet volt!! :))

Megjegyzés küldése