Lesd el a stílust! - Selena Gomez

Majd' egy hónapja kezdtem ezt a sorozatot, nem ismételném magamat, ott megtaláljátok miért, mi céllal indítottam. :) Az előző részben Jessica Alba egy késő nyárias-kora őszies szettjét láthattátok; nézzük is, hogy most kire és milyen szettre esett a választásom!
A főszereplő ezúttal Selena Gomez. A Disney-hercegnő belőlem ambivalens érzelmeket vált ki, ugyanis szerintem élőben nem sok hangja van, viszont a stúdiós hangja nem rossz, ill. színészkedni én csak a Wizards of Waverly Place c. sorozatban láttam, amiben jól hozta a kissé kretén Alex szerepét. :D 
De térjünk is a lényegre. Azt már említettem szerintem, hogy nem igazán szeretem azokat a sztárokat, akik mindig talpig feketében vagy kitaposott, szakadt cuccokban mászkálnak, nos, Selenára ez egyáltalán nem igaz. Az énekes-színésznő nagyon otthon van a divat világában, szuper szettekben lehet látni, nagyon jól párosítja a különböző stílusú darabokat, szeret kísérletezni. Nem elhanyagolhatóak a vörös szőnyeges outfitjei sem, de ebben a sorozatban ugyebár a hétköznapi szetteket veszem górcső alá.
Sel egy lenge, menta színű blúzt választott a sötét farmerjéhez, amit nude, hegyesorrú magassarkúval fejelt meg. Ez utóbbihoz jól passzol a szintén natúr színű kötött kardigán, míg a sötét farmerrel a táska alkot jó párost. Azért bátorkodtam ezt a szettet választani, mert a napokban beköszöntött az indián nyár, így bőven elég egy kötött pulcsi vagy kardigán és a bokacsizmákat, zártabb cipőket is félretehetjük picit. Ősszel is nyugodtan viselhetünk pasztell színeket, keverjük őszies színekkel ezen darabokat. (Mint láthatjuk a halványrózsaszín istenien mutat a burgundival!) A sötét farmer pedig bármikor jól jön, ráadásul ez az H&M darab nagyon jó befektetés lehet a maga ~3.500Ft-os árával. 



Hogy tetszik Nektek ez a szett? Kit látnátok szívesen legközelebb?

2 megjegyzés:

Anna írta...

Jennifer Lawrence!!!!!!! :D Selenához én már túl öreg vagyok, egyébként énekesként és színésznőként sem tartom sokra, csak annak örülök hogy JB-vel nem fognak szaporodni! :D

Elíz írta...

Oké, ő amúgy is rajta van a képzeletbeli listámon! :) Mármint milyen szempontból túl öreg? :) Szerintem nagyjából pont megfelelő a stílusa most az életkorához :)
:D Hát igen, szerintem sem egy kiemelkedő tehetség, a JB-es dolgot meg inkább hagyjuk :D

Megjegyzés küldése