Manikűrvadász szülinapi különkiadás

Az eddig 6 fordulót megélt, IsaBella által útjára indított Manikűrvadász 1 éves lett januárban, így ezen jeles alkalom okán nem a megszokott szabályok keretében zajlik ez a forduló. Gondolkodás nélkül jelentkeztem, hiszen az első kivételével eddig mindben részt vettem - szerintem mindben le is írtam, hogy mennyire kedvelem ezt a kis kezdeményezést. :) Míg eddig a hazai jelentkezők kapták egymást párul, ezúttal mindenki egy külföldi blogot kapott párjául, ahonnan egy tetszőlegesen kiválasztott manikűrt kellett újraalkotni. Izgalmas lesz az biztos, főleg az olyanoknak, mint nekem, mivel én kevés külföldi blogot ismerek és követek. Itt van rögtön példának a páromul kapott AmyGrace, aki a The Polished Perfectionist blog írója. Nagyon szép és precíz manikűröket szokott készíteni, öröm volt végignézni a blogját! Csak ajánlani tudom, ráadásul olykor a saját készítésű, szintén csodás tortáihoz készíti azokat. :) Mivel a körmeim még mindig elég rövidek, így egy olyan manit választottam, ami szerintem ezeken a picikéken is jól mutat. Végül a hosszú kutakodás és szívfájdalom után (amit azért éreztem, mert volt néhány igen szép alkotás, amik sajnos csak hosszú körmökön mutatnak jól) erre esett a választásom! Kicsit változtattam rajta, mert rá kellett döbbennem, hogy nagyon kevés glitteres lakkom van és azok is egy síkon mozognak. (Ezen változtatnom kell majd a jövőben! :D)
Az eredeti manikűr:


És az én változatom:




Csodás az az Essie lakk, sajnos hasonló színem csak csillámosban van, így ez mellett döntöttem és nem a krémes alapú zöldem mellett, mert az túl zöld lett volna. :) Az én gyűrűsujjam csak arany glittereket kapott, míg az övén arany, piros és zöldeskék glitterek is vannak. Utólag belegondolva piros glittert még kenhettem volna rá, de már késő bánat. :P Azért remélem így is elnyerte a tetszéseteket! :)

Használt lakkok:
Astor Fashion Studio  - 008 Mint Candy
Maybelline Colorama - 108
Essence Colour&Go - 67 Make It Golden
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails Top Sealer

Hogy tetszik Nektek? Ismertétek már AmyGrace-t és blogját? Kik a kedvenc külföldi bloggereitek?

Nézzétek meg a többiek munkáját is!


17 megjegyzés:

Ilus írta...

Hát ez valami eszméletlenül cukor lett :D

Zitu írta...

Fantasztikus lett! Nagyon tetszik! :)

Eleni írta...

Nagyon szép lett :)

SzilviaA írta...

Nagyon tetszik a te verziód is, igazán jól sikerült, szépek ezek a színek együtt. Különben is az aranylázam miatt teljesen levett a lábamról ez a mani :)

bokorbogi93 írta...

Nagyon tetszik ez a zöld árnyalat! :)

Tóth-Somogyi Noémi írta...

Jó lett :))

Nóra írta...

nagyon szép lett :)

mesy írta...

Csodás lett :)

Rúzsnyom Niki írta...

Nagyon szép lett :) Mennyit számít az, hogy más a körmöd formája :D

Unknown írta...

Nagyon jól néz ki ezzel az arany glitterrel!:))

Névtelen írta...

Nagyon jó lett!

Judit írta...

Szerintem nagyon jól választottál, jól mutat ez a manikűr a körmeiden. :) Én már belefutottam a hölgyemény néhány manikűrjébe, és eszméletlen jók.

E73 bioarcapolas blog írta...

Nagyon jó lett, tetszik a két szín együtt, ötletet merítek belőle a következő lakkozáshoz :)

Anna írta...

Cuki lett! Olyan mintha arany szívecskék teteje lenne a körmeiden. :)

Elíz írta...

Köszönöm szépen mindenkinek a szép szavakat! :)
Nikkii: igen-igen, nagyon durván máshogy tud mutatni egy-egy lakkozás a másmilyen körömformákon :) egyébként szerintem jól látszódik, hogy optikailag mennyire nyújtja a körmöm ez a technika, a gyűrűsujjamon pl. kisebbnek, rövidebbnek tűnik a körmön, holott ugyanakkor mint a többi :)
Erzsi: ennek örülök, kíváncsian várom! :)
Anna: ugye? *.*

Viki írta...

Nagyon tetszik ez a zöld-arany párosítás. :)

bree írta...

szép ez a szín együtt, tetszik nagyon ez a mani! : )

Megjegyzés küldése