Haul ¤ Leárazásokon jártam

Adtam egy esélyt az idei leárazásoknak, de igazából nem sikerült meggyőzniük ezúttal sem. Komolyan mondom egyszer felköltözök Budapestre a leárazások idejére, mert nem győzök irigykedni, hogy milyen dolgokat szereznek be egyesek fillérekért. :) Azért szerencsére egy-két jó dolgot én is találtam, illetve van egy bolt, ahol nagyon megérte most vásárolni, de erről majd bővebben lentebb olvashattok! Továbbá a Rossmann-ba is ellátogattam az Essence és Catrice kifutó termékei miatt, de csak az előbbinek sikerült elcsábítania néhány dolog megvásárlására. Mutatom is mindjárt, hogy melyekre, de előbb következzen a divat szekció!

Divat

H&M - 1.500Ft


Bár eddig is tetszettek a mintás nadrágok és szoknyák, én mégsem viseltem ilyeneket soha, mivel nem lettek volna előnyösek számomra. Ez a sort viszont szerelem volt első látásra és ekkora felületen nem kell félni a mintáktól sem szerintem :) Tökéletes az anyaga, a szabása, a mintája, a színe és az ára is, hiszen 1.500Ft-ért jutottam hozzá!

Takko - 1.500Ft


Nem sok feliratos felső szokott tetszeni, de ez itt például rögtön megtetszett - lehet, hogy közrejátszott ebben az, hogy egy örökbecsű Beatles sláger címe olvasható rajta? Külön tetszik, hogy a felirat pálmafás mintával van kitöltve!

H&M - 1.500Ft


Képes voltam nyáron egy kötött pulcsit venni, de ha egyszer 1.500Ft volt és babakék és pont jó és utolsó darab, akkor hogy hagyhattam volna ott?! :D

H&M - 1.500Ft


Ezt a felsőt valamiért nagyon nem akaródzott a fényképezőgépemnek normálisan megörökítenie, pedig a legcsodásabb királykékben pompázik a valóságban! Így hát már a színével rögtön a szívembe lopta magát, de az is nagyon tetszik, hogy felül és alul is átlátszó részekkel van kombinálva.

Budmil - 1.495Ft
Ezt a papucsot anyukám látta meg a kirakatban és hirtelen felindulásból meg is vettük, mert hát egy flip-flop papucs mindig jól jön ilyenkor nyáron. :)


A végére hagytam a legjobbat, méghozzá a Triumph leárazását! Hihetetlen akciók vannak ott, ide érte meg a legjobban betérnünk, ugyanis lett 4 csodaszép, minőségi melltartóm (ami már amúgy is kellett) - most kapaszkodjatok meg - 50.000Ft helyett 25.000Ft-ért! :O Illetve még néhány Sloggi alsóneműt is beszereztem (ezek sajnos nem voltak akciósak, de sebaj, mert szuperek), viszont se ezekről, se a melltartókról nem mutatnék képeket, ha nem baj. :)

Szépség

Rita Ora for Rimmel - 703 White Hot Love

Kellett már egy új fehér lakk és a Rimmel Rita Ora kollekciója amúgy is tetszett a képeken, így mikor megláttam akciósan, nem gondolkodtam sokáig a fehér megvételén.

Max Factor Max Effect - 43 Odyssey Blue

Mikor megláttam, hogy a Cosmopolitan mellé Max Factor lakkot lehet kapni, elkezdtem kutatni utána és sikerült is beszereznem egy szépséges, csillámló kék lakkot (habár egy nyáriasabb árnyalatnak jobban örültem volna, de azért ez is nagyon tetszik!).

Essence Nail Art Special Effect! Topper - 10 Glorious Aquarius

Essence Nail Art Special Effect! Topper - 23 Million Dollar Baby

Essence Colour Flash - 05 Contains Carmine

Ezeket az Essence leárazásán szereztem be, darabjukat 350Ft-ért, és hát ennyiért mindegyik nagyon megérte! Különösen a glitteres fedőlakkoknak örülök, ezekből ugyanis nagy hiányt szenvedek, de a színes, lila spirálnak is nagyon megörültem, mert ezeket régóta ki szerettem volna már próbálni!

Mi tetszik Nektek innen a legjobban? Ti miket vettetek mostanában?

4 megjegyzés:

Eleni írta...

A kötött pulcsid szuper, én is júniusban szereztem be 4 pulcsit: D nyáron mindig akciósak: ) a lakkokra kíváncsi vagyok: )

Dii írta...

A feliratos és a kék póló nagyon tetszik :3 A mostani leárazásokon én nem nagyon jártam sikerrel :/

PAncsi írta...

A mintás rövidnadrág szuper! :)
Én sem nagyon találtam ruha vagy cipőfronton semmit, az Essence és Catrice leárazásokat viszont kihasználtam :)

Nóra írta...

de cuki az a naci! :)

Megjegyzés küldése