Teszt és Manikűr ¤ Born Pretty Store vizes körömmatrica

Mikor végre kipróbáltam a vizes körömmatricámat, csak egyetlenegy dolog merült fel bennem: miért nem próbáltam én ezt már ki hamarabb?! Régóta lelkesen olvasgattam az ilyen matricákról szóló teszteket és csodáltam az ezekkel készült szép manikűröket, mégsem jutottam el odáig, hogy rendeljek valahonnan. De aztán jött a Born Pretty Store és a kollaborációnk során végre én is hozzájutottam egy ívnyi ilyen vizes körömmatricához! És most, hogy végre kipróbáltam, egyúttal megörökítettem a tapasztalataimat is, így a továbbiakban ezt olvashatjátok, láthatjátok!

Leopárd mintás vizes körömmatrica - $2.86



A matrica csomagolása egyszerű, csajos. A rózsaszín rész egy keményebb papírból készült, így védi a belsejében található papírt, amin a lényeg, azaz a matricák találhatók. A külső borító hátulján helyet kapott egy képekkel illusztrált használati útmutató, ami alapján tényleg bárki elsajátíthatja a vizes körömmatrica felhelyezésének módját. Én az első alkalmamhoz ezt az egyszerű, fekete, leopárdmintás matricát választottam, melyből 12 db mintát találhatunk a papírkán, illetve ehhez jön még 8 fekete francia vég is. Ezek alapján 2 teljes manikűrhöz lenne elég ez az ív, de én például egyelőre csak 2-2 leopárdmintát használtam el, de a jövőben lehet, hogy csak 1-1-et fogok majd, mert nekem már ennyi díszítés is elég. Illetve a minták maguk elég picikék, nem fednék be teljesen - a kisujjam kivételével - egyik körmömet sem, úgyhogy számomra már csak ezért is maradnak a kreatív megoldások. :) Mint például ez itt lentebb!




A matrica használata tényleg nagyon egyszerű, nekem már most, első alkalommal is minden simán ment. Ehhez csupán követni kell a használati útmutatót, mely szerint az alapszín felkenése után áztassuk vízbe a kivágott mintát, melyről előbb távolítsuk el az átlátszó fóliát, majd 10-20 vízben töltött másodperc után vegyük ki belőle és helyezzük fel a körmünkre (amit előzőleg bevizezhetünk, de én ezt a lépést kihagytam). Ezután csupán annyi teendő marad, hogy picit nyomkodjuk át egy papírtörlővel, s ha már teljesen megszáradt, akkor kenjük át egy réteg fedőlakkal. Ezután már csak csodálni kell a kész manikűrt, amiről sok esetben nem is lehet megmondani, hogy nem kézzel festve készült, mivel annyira szépen, láthatatlanul belesimul a matrica a lakkozásba!




Nekem nagyon a szívembe lopta magát ez a technika! Egyszerű, gyors, mégis mutatós körmöket lehet vele kreálni, így ha sietős dolga van valakinek, ugyanakkor szeretne egy picit extrább manikűrt viselni oda, ahova megy, akkor a vizes matrica alkalmazása egy nagyon jó választás lehet! Ráadásul tartósságot tekintve is jól szerepelt, nem pöndörödött fel a széleken, míg viseltem, bár ehhez biztosan kell az is, hogy gyűrődés- és buborékmentesen helyezzük fel és el legyen szépen dolgozva (levágva kisollóval, óvatosan megreszelve) a köröm szélén, ha netán lelógna róla. De mint említettem, a felhelyezése tényleg nagyon egyszerű, szóval kétlem, hogy bárkinél is előfordulna ilyen probléma! :)

Használt lakkok:
Lovely Color Mania -  16 (fehér)
NYC In a New York Color Minute - 300 Spring Tulip
Essence Studio Nails - Better Than Gel Nails Top Sealer

Ha megtetszett Nektek ez a matrica, akkor innen tudjátok beszerezni, illetve ugyanitt még rengeteg másik (1,2 vagy 3 dolláros) matrica közül is válogathattok! A szállítás ingyenes, az alábbi kuponkóddal (BGB10) pedig még 10% kedvezményt is kaptok!


Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Ki próbálta már ezt a technikát? Szeretitek?

7 megjegyzés:

Eleni írta...

Hűű, ez nagyon tetszik O.O

Unknown írta...

Very nice :)

M. írta...

Naagyon tetszik. Jó ötlet volt a fehér lakkra tenni a matricát. :)

Nóra írta...

nagyon szép lett! :)

Miss Sziszi írta...

Nagyon szép lett :) Egyszerű , varázslatos és igényes :)

http://misssziszi.blogspot.hu/

Manna (mannakörmök) írta...

cuki. :)

Elíz írta...

Köszönöm szépen lányok, aranyosak vagytok! :)

Megjegyzés küldése