Born Pretty Store ¤ 3. csomag

Nemrégiben ismét csomagom érkezett a messzi Szingapúrból, ami egyet jelent azzal, hogy a Born Pretty Store-tól kaptam néhány újabb tesztelnivalót. Mint már említettem korábban is, ők a bloggereket be szokták sorolni egyetlen kategóriába - én a nail art szekcióba kerültem még anno, így hát én mindig ilyen dolgok közül válogathatok. 
A legutóbbi rendelésemkor egy körömmatrica is került a kosárkámba, amivel nagyon elégedett voltam, sőt! Egyenesen beleszerettem ebbe a díszítési technikába, úgy hogy most fogtam magam és csupa ilyen dolgot választottam! :D Túlzásba estem volna? Lehet, de cseppet sem bánom, most, hogy a kezemben foghatom ezeket a szépségeket! Mutatom is, hogy ezúttal miket kaptam!



Nem tudom eldönteni, hogy japánosabb vagy kínaisabb-e ez a matrica, mindenesetre nekem nagyon tetszik! Már régen is szerettem volna ilyet, de akkor sajnos nem volt belőle, így most nagyon megörültem, mikor megláttam. Olyan egyszerű, de mégis szép, szerintem sima, fehér körmökön csodásan fog mutatni.



Nekem a hintó miatt egyből Hamupipőke ugrott be, de végülis a többi dolog is passzol egy hercegnőhöz, nem igaz? :) Egyébként ez a romantikus-virágos stílus annyira nem az én stílusom, de most a többi dologgal kiegészülve rögtön megfogott ez az ív matrica!



Ez a kakukktojás, ugyanis ezek nem vizes, hanem sima matricák. És még abban is különbözik a többitől, hogy ebben rengeteg van! :D Olyan, mintha 12 ív matricát kaptam volna, ráadásul még az egyes témákon belül is található különböző matrica. Ez egy darabig biztosan elég lesz majd! :D

Már töröm is a fejem, hogy melyiket próbáljam ki majd leghamarabb, de akár Ti is adhattok nekem ötleteket! Ugyan a körmeim most elég picik, de szerintem némelyiknél ez nem lesz gond, szóval hamarosan számíthattok is majd egy matricát mindenképpen tartalmazó manikűrös bejegyzésre! :P
Ha pedig valamelyik matrica már most megfogott volna benneteket, akkor katt a linkekre, amelyek rögtön elnavigálnak benneteket az adott termékhez, majd dobjátok be a kosaratokba azokat és persze ne felejtsétek el megadni a következő, 10% kedvezményt adó kuponkódot:


A szállítás ingyenes és én ezúttal is hamar megkaptam a csomagomat (ünnepek előtt adtam le a rendelést, ünnepek után már meg is kaptam, ami azért nagy szó szerintem!).

Melyik tetszik Nektek a legjobban?

2 megjegyzés:

Unknown írta...

A 3D arany matricát én is megrendeltem, nagyon imádok vele manikűröket készíteni:) Most úton van a fekete változata is..:DD

Unknown írta...

Szia! Nagyon jók a bejegyzéseid, én is gondolkoztam már hasonló témákban! Ha van kedved, látogass el hozzám! Oldalam: www.boyszi.blogspot.hu

Megjegyzés küldése